ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ (22.03-26.03)
П’ятниця 26.03
1 урок ЯДС (МОВ)
Тема:Імпровізація у грі. Репліка як словесний складник висловлювання. Жести, міміка, інтонації, пози, дії - несловесний складник висловлювань на добре відому тему з різною метою спілкування.
Сьогодні ми складемо і запишемо історію про Мішковинку в друкованому зошиті с.26
На с. 29 Пронумеруй події у правильній послідовності та впиши пропущені літери та наведи тих рис характеру, які допомагають людині втілювати ідеї в життя.
Відпочинь за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Lf0YdjKvGHM
2 урок математика
Тема: Істотні ознаки кола і круга. Таблиці множення чисел 2-5 та ділення 2-5. Задачі на вміщення.
Повторення таблиці ділення на 3.
Складання таблиці ділення на 4.
Ознайомимося з колом і кругом за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so
Отже, коло – це лише лінія, круг – фігура.
Робота з підручником №1 (усно), №2,№3,№4с.223
Скільки точок належать колу і скільки – кругу? Скільки не належать?
Назвати точки ,які за межами кола,за межами кругу.
Практична робота: №5 і №6 с.223
Візьми монету. Поклади її на кольоровий аркуш і обведи олівцем. Як називається отримана лінія? Виріж по лінії. Як називається вирізана фігура?
Розв’язування задач на вміщення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ANNqHkR_C60
Розв’язування задачі№9
2х6+5=12+5=17 (к.)
Відповідь: 17 кіл всього зробив спортсмен.
Д\З вивчити таблицю ділення на 4
3 урок укр. мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Українська анімація. перегляд 9 серії анімаційного серіалу “Моя країна Україна”: пошук інформації про винаходи. Обговорення інформації. Створення медіапродукту: абетка винаходів, згаданих у мультфільмі.
Перегляд 9 серії анімаційного серіалу «Моя країна Україна»: пошук інформації про винаходи https://www.youtube.com/watch?v=llPWUJD2a74
- Чи були ви в місті Львові?
- Що ви знаєте про місто Львів?
- А зараз ми з вже відомими Сашком Лірником і Котом Воркотом помандруємо далі Україною і опинимося в місті Львові. Дивіться уважно, щоб після перегляду фільму назвати винаходи, про які йдеться у мультфільмі. (Учитель вислуховує дитячі пропозиції: кіно, феєрверк, автомобіль, кінний трамвай, повітряна куля, газовий ліхтар, телефон.)
- А зараз ми ще раз переглянемо фільм і перевіримо, наскільки ви були уважні.
- Знаходимо винаходи.
Створення медіапродукту: абетка винаходів, згаданих у мультфільмі. Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником
- А зараз ми спробуємо з вами створити абетку винаходів, які ми тільки що побачили в мультфільмі. Люди здавна любили виготовляти абеткові книги – про літери, про звірів, про океан. Ось як в давнину люди в абеткових книгах позначали літери з малюнками
- Як ви думаєте, кому може стати цікавою наша абетка? Кому ми її зможемо запропонувати? (Малечі, яка вчиться читати. Абетка – книжка для навчання читанню.)
- Об’єднайтеся в групи. У нас стільки груп, скільки назв винаходів. Кожна група за жеребкуванням обирає собі один винахід і записує в декількох реченнях, що це таке. Також група оформлює свою першу літеру по-особливому, щоб на малюнку літери був зображений і сам винахід.
Бесіда про кіно: види кіно та 90 років української анімації
- Поміркуйте, однозначним чи багатозначним є слово кіно? (Це слово багатозначне: 1) назва виду мистецтва (наприклад, музика, театр, кіно); 2) те саме, що кінофільм; 3) те саме, що кінотеатр. У якому значенні використано слово кіно в нашій абетці?
- Кіно як вид мистецтва буває різним:
1) ігрове кіно (актори виконують ролі) художнє або ігрове кіно, що засобами виконавської майстерності втілює твори кінодраматургії;
2) документальне кіно, коли фільмують дійсні події;
3) мультиплікаційне (анімаційне) кіно — це мистецтво оживляти зображення ( малюнки).
- Ми подорожували зараз із нашими героями в часі, коли кіно ще не передавало реальних кольорів і було чорно-білим. До речі, фрагмент кіно було показано у мультфільмі: то було ігрове кіно, документальне чи мультиплікаційне? (Прибуття поїзду – це документальне кіно.)
- Важливо знати, що коли ми бачимо чорно-білі фільми, то це означає, що вони або відзняті давно, це може бути спеціальним авторським прийомом.
- Чи знаєте ви як створюється мультиплікаційне кіно?
Аніматори розігрують рухи, перш ніж починають малювати, щоб отримати правильний час для зйомки анімації. Їм потрібно знати, скільки секунд здійснюється кожен крок, і тоді вони можуть розробити, скільки малюнків потрібно.
- Зараз ми подивимося мультфільм, який створили до 90-річчя української анімації. Тут ми побачимо персонажа першого українського мультфільму, який називався «Казка про солом’яного бичка» і малюнки сучасних художників, як вони бачать цього персонажа. Тоді бичок виглядав ось так , а як його побачили сучасні художники, ми зараз подивимося.
Як бачите кожен художник зобразив бичка по-іншому, і ми також кожен сприймаємо його по-різному. А який образ бичка ви вподобали? Чому?
4 урок ЯДС (технологічна галузь)
Тема: Моделювання,конструювання та виготовлення виробів із елементів конструкторів або інших готових елементів (коробки, банки, пластикової пляшки). Добір конструкційних матеріалів, інструментів та пристосувань для виготовлення виробу. Безпечні прийоми праці. Демонстрація результатів власної діяльності.
З використаної пластикової плашечки різних тварин і казкових персонажів.
-Обов'язково нагадай правила безпеки.
Правила користування ножицями
1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.
2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край столу.
3) Не тримай ножиці вістрями догори.
4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.
5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.
6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.
Виконай робота за посиланням: https://www.facebook.com/100028082918650/videos/785750719037685
Можна також виготовити з використаних картонних основ туалетного паперу виготовити тваринок.
- Отже, переходь до виконання роботи. Розфарбуй картонний циліндр від туалетного паперу (або обклей його кольоровим папером). Намалюй мордочку, можна також зробити аплікацію. Додай вуха, лапи і одяг. При бажанні можна прикрасити фігурки текстильними елементами, або якимись іншими дрібницями. У цій техніці можна зробити цілий настільний театр.
-Виконай роботу за зразком або за власним задумом.
Демонструй свій виріб.
5 урок Фізична культура
Тема: Вправи для розвитку координації. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Пропоную виконати вправи для розвитку координації. Не забувай про правила безпечної поведінки.
- Дивись і повторюй https://www.youtube.com/watch?v=SSE3grKUVNo
Пограй у рухливі ігри https://www.youtube.com/watch?v=x-bASQy4Wbo
Четвер 25.03
Тема: Вплив людини на довкілля. Охорона природи.
Земля – це наша домівка. Що саме непокоїть і тривожить нас? (Міліють і забруднюються ріки, вирубуються ліси, зникають деякі рослини, тварини, забруднюється повітря)
Що ж повинні робити ми, люди, знаючи що Земля наш прихисток, наш дім в біді! (Бережливо ставитися до неї, охороняти її…)
Правду кажуть, що природа – наша мати. Вона дає людині все необхідне для життя, хоч ми не завжди можемо оцінити її дарунки. Що може бути кращим за тепле сонце, величні гори, грайливе море, квітучі дерева навесні?
Не можна жити, якщо ти не маєш змоги насолоджуватись свіжим ранковим повітрям, погратися з маленьким ласкавим кошеням, погрітися на літньому сонечку, вдихнути аромат троянд.
Дуже засмучує те, що люди, захопившись розвитком нових технологій, часто шкодять природі. Мені дуже подобається, що в багатьох країнах люди звернули увагу на альтернативні джерела енергії та екологічні види транспорту. Необхідно пам’ятати, що шкодячи природі, ми робимо гірше самим собі. Ми маємо зберегти багатство і красу природи, тільки за цієї умови можливе наше існування на землі.
Як же ми, повинні цінувати свою землю, як її берегти?
Переглянь відео за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=bopOAKmcjk0
https://www.youtube.com/watch?v=4iMf1c87zjc
Правила запам’ятай – люби природу, ліс оберігай.
Природу рідну і свій край ти завжди люби і оберігай.
Попрацюємо з підручником ЯДС с.118-119
Д\З прочитати «Як ти можеш допомогти планеті Земля ?» с. 118-119
2 урок Укр мова
Тема: Тема: Виразне читання\слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова. Чергування звуків в коренях слів. Створення письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.
1. Перевірка домашнього завдання
2. Гра « Будьмо знайомі»
Прочитай текст «Сергій Корольов – перший!»( на с. 44 підручника Українська мова) і відзначте подумки: «Знав \знала», «не знав \ не знала», «цікаво»
Доповни повідомлення про Сергія Корольова (використовуючи різні джерела інформації).
Випиши підкреслені слова в друкований зошит на с. 32
Космос,космічну, космонавт.
Доведіть , що це споріднені слова. Виділіть корінь, закінчення , основу.
3. Прочитай текст « Як мавпи подорожували» із зупинками .
З’ясуй значення підкреслених слів.
Добери до них споріднені слова і запиши в друкований зошит на с 34.
Мандрувати – мандри, мандрівка
Подорожували – подорож, подорожник, дорога.
4. Які слова називаються спільнокореневими?
Запиши в таблицю слова розповідати, питати, спонукати й утвори від них нові.
Д/З Створити комікс : домалюй малюнки в друкованому зошиті на с. 35
4 урок ЯДС (ІФО)
Тема: Програми та пристрої для простих розрахунків. Допомога іншим під час пошуку рішення. Авторство контенту, зокрема електронного (власне і чуже). Аудіо- та інтерактивні книжки.
Для роботи з числами існують різноманітні механічні та електронні пристрої. Є також програма «Калькулятор», яка імітує електронний калькулятор. Подивися презентацію «Прості розрахунки» і дізнайся про це детальніше.
https://vseosvita.ua/library/materiali-do-uroku-z-temi-prosti-rozrahunki-2-klas-nus-360107.html
-Крім звичайних паперових книг є аудіо- та інтерактивні книжки. З аудіо-книгами ми вже знайомилися. А інтерактивні книги – це книги , в яких текст доповнюється 3D моделями, аудіо, відеоматеріалами, анімаціями. Їх використовують за допомогою планшету чи мобільного телефону. Подивися відео про науково-популярну книгу «Гаджетаріум» про найкращі пристрої. При дотику до екрана відповідні пристрої починають певним чином рухатися.
https://www.youtube.com/watch?v=dcHN7i33t0k&t=22s
-Спробуй за допомогою графічного редактора намалювати будь – який пристрій для виконання обчислень.
5 урок Образотворче мистецтво
Тема:Історія української анімації. Малювання
графічними матеріалами, фарбами. дотримання охайності та правил
техніки безпеки. Презентація власної творчості.
Перший український мультик із не зовсім дитячою назвою — "Українізація" — був знятий 1927 року. Він присвячений тому, що українська мова введена в користування як офіційна. У цьому ж році вийшов ще один мультик: "Казка про солом'яного бичка", знятий на Одеській кіностудії .У 1960 році знаменувався виходом історії про захисника природи від браконьєрів. А через п'ять років дітлахи мали змогу спостерігати пригоди знаного Микити Кожум'яки
Ведмедик і той, хто в річці живе" — одна із найяскравіших мультиплікаційних картин (1966). через рік з'явився перший мультик зі славнозвісного циклу "Як козаки...". Мультики про бравих козаків Запорізької Січі, що подорожують Європою та збирають на свої козацькі плечі пригоди — це історії, що ніколи не постаріють. Це — історії про те, як козаки билися з кримськими татарами-работоргівцями («Як козаки куліш варили», 1967 р.), з цілими європейськими арміями («Як козаки у футбол грали», 1970 р.), з піратами («Як козаки наречених визволяли», 1973 р .), з панщиною («Як козаки сіль купували», 1975 р.), з богами Олімпу («Як козаки олімпійцями стали», 1978 р.), з підступним кардиналом Рішельє («Як козаки мушкетерам допомагали», 1979 г. ), і навіть з самою нечистою силою («Як козаки весілля гуляли», 1984 р.). Останніми мультфільмами з цієї серії стали «Як козаки інопланетян зустрічали» (1987 р.) і «Як козаки у хокей грали» (1995 р.). https://www.youtube.com/watch?v=Utr0wH2K9Kc
Як малювати героїв мультфільмів https://www.youtube.com/watch?v=1cNmwLJsRbg
Середа 24.03
1 урок
ЯДС (мовно-літературна галузь)
Тема:Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Перепитування як уточнення інформації. Види інформації: текстова, графічна, звукова (без уведення термінів). Створення письмового висловлювання.
Слово — то давній витвір людини. Відтоді, як вона стала говорити і спілкуватися з подібними до себе, на землі відбулося одне з найвидатніших чудес. Слово народилося в праці, як і пісня.
Завдяки слову ми розуміємо одне одного, за допомогою мови творяться великі дива на землі. Без слова не було б ні письменності, ні літератури, ані пісні. І кожна мова по-своєму прекрасна.
- Попрацюємо в зошиті ЯДС на с. 28
Вигадайте разом з однокласниками якомога більше способів використання олівця. Запиши або намалюй їх.
Олівець - це перш за все дерев'яне виріб. Використовувати можна багатопланово ...
1. При посадці насіння, робити олівцем поглиблення.
2. Підв'язати невелика рослина
3. Якщо немає ложки, розмішати цукор в каві, чаї
4. При в'язанні гачком, на олівець намотують нитку, щоб отримати однакові кружечки.
5. Коли нервуєш, його можна гризти
6. Порізавши на шматочки, використовувати як чоп в стіні для самореза
7. Заколоти довге волосся на манер японських поличок
8. Вертіти в руках при публічному виступі
9. Пробити отвори в аркуші паперу, якщо немає під руками дироколу
10. Прив'язати до олівця кисть буде пензлик.
11. Познач найоригінальніші з них.
2 урок Математика
Взаємозв’язок дій множення і ділення. Складання сімейства рівностей. Таблиці множення чисел 2-5 та ділення на 2-5. Задачі на вміщення.
Перевірка таблиці ділення на 2 https://www.youtube.com/watch?v=axL0UrCPR9Q
Попрацюємо з підручником с. 204
№7 повторимо як називаються компоненти при дій ділення, множення, додавання, віднімання.
Розв’язування задач:
№8 (1)
40: 5 = 8 (г.)
Відповідь: 8 груш в одному кошику.
№8(2)
14 : 2= 7 (с.)
Відповідь: 7 слив принесла Марічка.
№8(3)
21 : 3 = 7 ( т.)
Відповідь : 7 тарілок взяли.
№8(4)
20 : 4 = 5 (яб.)
Відповідь: 5 яблук взяв Гнат.
№9
3 ∙ 2+ 3 ∙ 3 = 6 + 9 = 15 9к.)
Відповідь: 15 кульок тримали діти.
Д\З Розв’язати задачу № 10 і № 10 (1 і 2) в робочому зошиті.
3 урок Українська мова
Тема: Виразне читання \ слухання твору. Передбачення за заголовком. Вірш. Рима, ритм, настрій у вірші. Робота за змістом твору. Мовні явища в тексті: чергування звуків в коренях слів. Запис слів під диктування. Взаємоперевірка. Добір спільнокореневих слів.
1) Перевірка домашнього завдання.
2) Повторення чергування приголосних в коренях слів
- Обери напрям та прочитай у різному темпі: повільно, швидко.(с.40 підручник )
1) Гра – дослідження «Як вибрати букву на позначення приголосного звука?»
Уважно і виразно прочитай вірш Планота Воронька. Спишіть вірш, скориставшись словами з довідки для перевірки сумнівних звуків.
Отже, інколи складно вибрати букву на позначення глухого або дзвінкого приголосного звука. Тоді потрібно змінити слово так, щоб приголосний стояв перед голосним.
Читання оповідання Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» (с.78-81) із зупинками та передбаченнями за алгоритмом. https://www.youtube.com/watch?v=0plPCX1Aqjc
Слідкуємо Читаємо напівголосно Читаємо, наслідуємо
за автором. з актором актора
Д\З Виразно читати Л.Денисенко «Шуша і побиті байдики» (с.78-81) хрестоматія
5 урок Фізкультура
Тема: Лазіння та перелізання. Рухливі ігри та естафети. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, естафет, ігор.
Виконай руханку за писиланням: https://www.youtube.com/watch?v=3suQb7il4kM
https://www.youtube.com/watch?v=qiMN7A5ibp8
Вівторок 23.03
ЯДС (природнича галузь)
Тема: Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини.
Недарма кажуть, що кожна ідея може стати геніальним винаходом. Так сталося і з братами Жосефом і Етьєном Монгольф'є. Одного разу, сидячи біля каміна, вони помітили, що сорочка, яка висіла над ним, надулася. Тоді їм в голову й прийшла геніальна ідея. У листопаді 1782 року вони пошили експериментальну модель повітряної кулі та нагріли її над вогнем. Куля піднялася на висоту 30 метрів. У 1783 році брати Монгольф'є повторили спробу і підняли в повітря кулю на висоту понад 1000 метрів. Це була перша публічна демонстрація аеростата. Французький вчений-фізик Жак Александр Сезар Шарль теж працював над створенням повітроплавного апарату. У 1783 році він виготовив кулю, яку наповнив водневим газом. Залежно від різних способів заповнення повітряних куль вони отримували різні назви. Сфери, які наповнювали теплим повітрям, називали "монгольф'єри", а воднем — "шарльєри". Перший "шарльєр" був запущений із Марсового поля у Парижі 1783 року. Але всі ці досліди проводили тільки на кулях без пасажирів. І тільки 19 вересня 1783 роки брати Монгольф'є відправили у політ перші живі душі: барана, півня і качку. А 21 листопада в кошику ризикнули піднятися в повітря два французи-аристократи. Пролетівши 9 км на висоті 1000 метрів, вони разом з кулею повернулися на землю неушкодженими. Удосконалення повітряних куль велося і надалі. Зараз аеростати стали навіть популярним видом спорту і з успіхом використовуються в багатьох сферах.
Переглянь відео за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=335-C2crBi0
- Як цей винахід вплинув на життєдіяльність людей?
Попрацюємо в зошиті ЯДС на с. 27 №1. Приготуй кольорові олівці для роботи.
Пригадайте події, про які йдеться у прочитаному уривку , і намалюй їх у правильній послідовності.
№2 с.27
Запиши ознаки повітряної кулі , ознаки надувної кулі та спільні ознаки.
№3с.27
Пригадай, які властивості має гума. Назви їх.
Д \З 1) Пригадай і запиши, що необхідно, аби повітряна куля здійнялася вгору. Хто першим висловив і втілив цю ідею? (в друкованому зошиті с. 27 №1)
2 урок Математика
Тема: Знаходження невідомого множника. Назви компонентів та результату дії ділення. Читання рівностей на ділення. Доповнення і розв’язування задач.
- Якою позначкою позначається дія ділення?
- Як розділити 10 цукерок між 2 друзями?
- Розглянь уважно довідничок, поясни друзям дію ділення.
1)Робота з підручником. Завдання № 1 (с. 201)підручник
-Розгляньте малюнки, дайте відповіді на питання.З однієї рівності на множення можна скласти дві рівності на ділення –це сімейство рівностей.
2 х 4 = 8
8 : 2 = 4
8 : 4 =2
2)Завдання № 3
-Складіть сімейство рівностей за зразком.
3)Завдання № 5
-Розглянемо, як утворили таблиці ділення.
Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.
4)Завдання № 6-Вставте пропущені числа, користуючись таблицею ділення
Запам’ятай компоненти ділення.
Д/З Вивчити таблицю ділення на 2
Виконай завдання №1,№2,№3 друкований зошит с. 56
Укр. мова
Тема:Виразне читання\слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова.Вимова та правопис слів з ненаголошеними звуками е та и в корені слова. пряме й переносне значення слова. Створення письмового висловлювання. Запис слів під диктування.Робота з орфографічним словником.
1) Перевіремо домашнє завдання
2) Повторення чергування голосних та приголосних в корені слова.
3)Гра – дослідження с. 47 підручник «Українська мова»
Як перевірити ненаголошені е та и в корені слова?
Змінити форму слова: дібрати спільнокореневе слово:
Весна-весни весна-веснонька
крило- крила крило- крильце
Запам’ятай. Для перевірки ненаголошених е та и в корені слова потрібно змінити слово або дібрати спільнокореневе так, щоб ненаголошений голосний у слові став наголошеним.
1) Переглять таблиці та напиши малюнковий диктант:
Понеділок 22.03
1 урок ЯДС (математична галузь)
Тема: Розпізнавання серед ситуацій із свого життя тих, що потребують перелічування об’єктів, вимірювання величин, обчислення. Конструювання знайомих площинних та об’ємних геометричних фігур із підручного матеріалу.
Сьогодні ми будемо працювати в зошиті ЯДС с. 22
1) Розв'яжи приклади і розфарбуй малюнок, на якому зображене те, про що мріють другокласники.
2) Вчителька Олена Яківна вирішила допомогти учням здійснити їхнє бажання. що, на твою думку, можуть зробити діти разом з учителькою, щоб отримати акваріум? Склади список дій.
1.____________ 3.____________
2.___________ 4.____________
3. В акваріумі 9 рибок. Червоних і жовтих порівну й одна смугаста. Скільки яких рибок в акваріумі? Розв'яжи задачу та наклей відповідні наклейки.
Д\З виконай у зошиті ЯДС с.26 № 1, с.28 №2
3 урок Математика
Тема: Лічба об’єктів, позначення числом результату лічби. дія ділення. Знак дії ділення. Вправи на поділ на однакові групи (поділ порівну). Задача на поділ на рівні частини. Розв’язування задач на ділення з допомогою схематичних малюнків.
Сьогодні ми на уроці ознайомимося з дією ділення.
Спочатку переглянь відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E
Прочитай у підручнику на с. 198 задачу №1 (розв'яжи усно)
Уважно преглянь довідничок на с.198
Приготуй кольорові олівці для практичної роботи с. 199 підручника №2
Поклади в ряд 12 олівців. Скільки олівців у кожній групі, якщо їх поділили на:
* 2 рівні групи *3 рівні групи; * 4 рівні групи; * 6 рівних груп.
№3 Зроби малюнок до задачі і розв'яжи її. 10 слив розклали порівну на 2 тарілки. скільки слив на кожній тарілці?
№4 Перемалюй фігури в зошит і виконай завдання. Скільки фігур у кожній групі? Склади і прочитай вирази на ділення.
№5 і №6 виконай (усно)
Д\з виконай в зошиті в клітинку №7 і №8
4 урок
Українська мова
Тема:Виразне читання\слухання твору. Форми слова та споріднені слова. Корінь слова. Лексичне значення слова. Чергування звуків в коренях слів. Створення письмового висловлювання на задану тему. Робота з орфографічним словником.
На уроці будемо працювати по підручнику "Українська мова та читання" на с. 46.
Вправа "Словник - помічник!"
- З'ясуй значення назви Кривий Ріг.
- Перегляд "Мандри Сашка Лірника" 5 серія за посиланням: ://www.youtube.com/watch?v=SGrfKNE301g
- Утіори і запиши словосполучення з назвою міста Кривий Ріг та словами місто, живу у, мешканці, зацікавилися.
Вправа " 1,2,3,4,5!"
1. Прочитай текст і відзначте подумки:
«знав\знала», «не знав\не знала» , «цікаво»
2.Випишіть з тексту власні назви.
3. Доберіть заголовок до тексту. Спишіть.
4. Доведіть, що у словах ріг, річ, рік голосні можуть змінюватися, тобто чергуватися.
5 Попрацюй самостійно та перевір:
6. Прочитайте вірш "Пан Перевіртас" і "Веселий крутословик"
Д/З Виправ і запиши правильно слова з вірша "Веселий крутословик".
Прочитайте вірш "Пан Перевіртас" і "Веселий крутословик"
5 урок ЯДС
Тема: Можливі загрози з боку людей, правила поведінки. Діяльність служб допомоги в небезпечних ситуаціях та їх ідентифікація.Кроки для виконання навчальних, ігрових та дослідницьких завдань.
Від дорослих "поганих" людей можуть йти загрози. Переглянемо відео і розберемо ситуації за ссилочкою:https://www.youtube.com/watch?v=Ne0OMIFNGYA
Як поводитись при виявленні невідомих предметів https://www.youtube.com/watch?v=DmtnGFlEgwo
https://www.youtube.com/watch?v=6uK2iCAtK2E
Немає коментарів:
Дописати коментар